Pentru a realiza o comunicare publicitara eficienta, trebuie sa aflam raspunsurile la urmatoarele intrebari: cine spune, ce ar trebui sa spuna, cui ar trebui sa spuna, prin ce canale, care este efectul pe care il urmarim, in ce moment trebuie sa comunice?
In ce consta strategia de comunicare?
Strategia de comunicare este un plan de actiune care ajuta la atingerea scopurilor legate de activitatile de promovare. Se realizeaza atat pentru comunicarea interna, cat si externa si este stabilita in functie de obiectivele companiei, prin care se definesc si aleg pentru urmatorii 3-5 ani urmatoarele:
- Imaginea dorita a fi propagata despre companie, discursurile ce urmeaza a fi tinute si a mesajelor de transmis
- Eforturile spre exterior si comunicare interna; repartizarea in timp a eforturilor
- Mijloacele media ce vor fi utilizate
- Comunicare externa non-publicitara, publicitatea institutionala, publicitatea produselor sau serviciilor, promovarea, comunicare interna etc
Care sunt beneficiile dumneavoastra?
- Consolidarea businessului dumneavoastra
- Crearea unui plan de actiune
- Atingerea obiectivelor stabilite
Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati?
- Stabilirea scopului si obiectivelor comunicarii
- Stabilirea gradului de interacţiune si control
- Analiza credibilitatii si a perceptiei
- Realizarea strategiei de comunicare
- Implementarea strategiei de comunicare in vederea atingerii obiectivelor dumneavoastra
- sau solicitati-ne si o realizam noi pentru dumneavoastra!
contactati-ne sa ne cereti parerea!
Noi va ajutam sa realizati strategia de comunicare. Dupa elaborarea acesteia, va ajutam sa o implementati in vederea atingerii obiectivelor propuse. Contactati-ne chiar acum!