Cand spunem creare blog, vorbim despre transmitere de informatii si despre relationare. Prin intermediul unui blog, o companie sau o persoana este in permanenta interactiune cu utilizatorii care il viziteaza. Blogurile trebuie sa ofere transparenta si autenticitate, sa ii lase pe utilizatori sa le auda gandurile, creand si un spatiu in care utilizatorii pot spune ceea ce gandesc.
Creare blog este o unealta foarte buna de relationare cu clientii, pentru a identifica necesitatile clientilor si problemele acestora cu brandul dumneavoastra, venind astfel in intampinarea acestora. De asemenea, prin creare blog se poate comunica foarte usor cu utilizatorii si se pot transmite informatiile dorite, se pot face sondaje in momentul in care dorim sa aflam informatii despre produse, acestia fiind sinceri. Totodata, prin creare blog, clientul se simte ascultat, iar un client nemultumit se poate transforma astfel intr-un client multumit.
Blogul este usor de monitorizat si creeaza zgomot in jurul oricarei afaceri. Poate ajuta inclusiv angajatii sa fie mai implicati, sa detina mai multa putere decizionala si sa creasca abilitatile de comunicare.
In ce consta activitatea de creare blog?
Blogul este un website compus din articole sau continut scris de bloggeri, in mod obisnuit sortate pe categorii si asezate in ordine invers cronologica. Majoritatea blogurilor permit cititorilor sa posteze comentarii cu privire la cele citite.
Pentru a crea un blog eficient, care sa atraga utilizatorii sa il citeasca si sa revina, este nevoie sa indeplineasca o serie de reguli:
- Blogul trebuie sa fie dinamic
- Informatiile si stirile trebuie sa fie interesante, acestea fiind motive importante care pot determina accesarea acestuia
- Sa fie transparent
- Sa fie autentic
- Blogul trebuie sa fie scris cu pasiune
- Creati convingere
- Tratati cititorii cu respect astfel incat sa se simta importanti
- Ascultati ceea ce se intampla si raspundeti pe masura – oamenilor le place sa fie ascultati
- Cand clientii vorbesc, sunteti obligat sa intrati in contact cu acestia
- Sa atraga cel putin postarea unui mesaj pe zi, oferindu-va posibilitatea de a construi incredere prin indeplinirea zilnica a promisiunilor
- Sa fiti sincer
- Folositi blogroll-ul pentru a arata ce alte bloguri cititi si respectati
- Intrebati-i pe oameni ce gandesc
- Fiti cinstit cu competitia – laudati-i atunci cand este cazul, astfel incat sa creati incredere printre cititori
- Pastrati un ton personal
- Fiti creativ
- Daruiti oamenilor ceea ce vor
- Determinati angajatii sa scrie pe blog – asa, va fi mult mai personal si clientii vor capata mai multa incredere in compania dumneavoastra
- Raspundeti atat feedbackurilor bune, cat si celor rele
Folosind aceste ingrediente, un blog de succes va asigura cititori noi si ii vor pastra pe cei prezenti.
Care sunt beneficiile dumneavoastra prin creare blog?
- Marketingul pe motoarele de cautare – blogurile va ofera o prezenta crescuta in principalele motoare de cautare precum Google si Yahoo!
- Comunicare directa cu clientii
- Construirea brandului
- Diferentiarea prin competitie – posibilitatea de a va spune povestea
- Marketing relational – construirea de relatii proprii, de lunga durata care intretin increderea clientilor
- Exploatarea niselor – acoperiti segmentul de nisa din industria in care activati
- Instrument excelent de PR
- Managementul reputatiei online
- Beneficii de imagine
- Atragere de potentiali clienti, parteneri, furnizori
- Maximizarea satisfactiei consumatorului/clienti multumiti
- Clienti mai multi
- Suport pentru newsletter
Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati in creare blog?
- Research initial
- Identificare de exemple
- Creare structura
- Creare wireframe
- Stabilire specificatii de design pentru creare blog (stabiliti daca doriti fotografii in design si de unde le veti lua, stabiliti culorile pe care doriti sa le contina blog-ul, dar si pe cele pe care doriti sa nu le folositi, ce doriti sa exprime culorile, ce tip de grafica se potriveste proiectului, care este mesajul site-ului, cat de importante sunt detaliile grafice etc)
- Stabiliti care este solutia tehnica pentru creare blog; ce platforma folositi – exista o multime de platforme constructoare de blog: WordPress, Blogger, TypePad, Movable Type
- Creare design
- HTML, integrare, dezvoltare
- Stabiliti care sunt zonele pe care doriti sa le puteti schimba din CMS
- Integrare cu CMS
- Creare continut
- Proofreading
- Testare si bug fixing
- Optimizarea blogului conform cu cerintele impuse
- Search Engine Optimization
- Adaugare pachet Google Analytics
- Hosting
- Lansare
- Verificati performanta blogului dumneavoastra folosind Google Analytics
- sau ne lasati sa cream noi blogul pentru dumneavoastra!
contactati-ne sa ne cereti parerea pentru creare blog!
Noi va ajutam sa creati blogul in conformitate cu obiectivele si cerintele dumneavoastra, dar si cu solicitarile utilizatorilor si cerintele impuse de motoarele de cautare! Contactati-ne chiar acum!