Reaserch-ul asupra pietei, domeniului si industriei se realizeaza in general in momentul infiintarii unui business nou, afland astfel date importante care sunt necesare dezvoltarii afacerii. Nu trebuie sa ne limitam insa la a-l realiza doar la inceput, ci trebuie sa fim conectati in permanenta la situatia actuala.
Acest research va ajuta sa aflati ce se intampla in domeniul in care dumneavoastra activati, informatii care va vor ajuta sa nu irositi timp si efort ulterior, sau sa faceti investitii inutile. De asemenea, va va feri sa faceti greseli in necunostinta de cauza.
Cu cat cunoasteti mai bine ce se intampla in domeniul in care activati, cu atat veti avea rezultate mai bune. Puteti face comparatii intre piata din Romania si alte piete, astfel incat sa puteti lua ca model ce fac companiile mari din strainatate, sa implementati aplicat pe consumatorii dumneavoastra.
Acest research va ajuta sa aflati ce se intampla in domeniul in care dumneavoastra activati, informatii care va vor ajuta sa fiti mai eficienti.
In ce consta analiza piata / domeniu / industrie?
Analiza pietei defineste domeniul in care afacerea o sa evolueze si foloseste informatii viabile pentru a arata perspectivele de viitor ale pietei si implicit ale afacerii.
Se realizeaza o analiza detaliata in care stabilim:
- Cine defineste piata; dimensiunile si structura pietei
- Care sunt produsele/serviciile oferite de piata
- Care sunt principalii dumneavoastra concurenti
- Caracterizarea principalilor concurenti: care este capacitatea de productie, ce portofoliu de clienti are fiecare, care este cota de piata detinuta fiecare dintre acestia, care este evolutia cotei lor de piata in ultimii ani, analiza evolutiei cotei de piata a companiilor care definesc piata in domeniul in care dumneavoastra activati, cum se pozitioneaza competitorii dumneavoastra in raport cu piata; care sunt produsele/serviciile oferite de fiecare, care este reteaua de distributie/vanzari a produselor/serviciilor din piata; forme de promovare; studiul preturilor; analiza SWOT: puncte forte si puncte slabe; cifra de afaceri in raport cu perioade anterioare
- Care este cererea si care este oferta; care este raportul cerere – oferta
- Conjunctura pietei; tendintele pietei; dinamica pietei; capacitatea pietei; potentialul de absorbtie a pietei
- Ce este unic la produsele/serviciile dumneavoastra
- Perspective
Care sunt beneficiile dumneavoastra?
- Privire de ansamblu asupra pietei, pana la cea in detaliu
- Intelegere foarte buna a domeniului in care dumneavoastra activati sau doriti sa activati
- Crearea unui business solid
- Evitarea greselilor care pot fi facute din necunostinta de cauza
- Folosirea plusurilor si minusurilor pietei in avantajul dumneavoastra
- Folosirea punctelor slabe ale competitiei in avantajul dumneavoastra
- Identificarea segmentelor de piata pe care competitia o ataca
- Va puteti inspira din businessurile altora
- Generare de noi idei
- Puteti afla informatii utile
- Contact permanent cu situatia reala a pietei
- Salvare de timp si de bani
- Venituri mai mari
- Aflati daca sunteti acolo unde doriti sa fiti
- Prognozare
- Pozitionare corecta fata de piata
Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati?
- Identificati produsele/serviciile pe care doriti sa le oferiti
- Realizati research-ul in functie de acestea
- Analizati informatiile colectate
- Aplicati analiza pe businessul dumneavoastra
- sau ne lasati sa facem noi analiza pentru dumneavoastra!
contactati-ne sa ne cereti parerea!
Noi va ajutam sa realizati analiza pietei, analiza domeniului si analiza industriei in care activati, sa analizati rezultatele, sa le intelegeti si sa luati masurile necesare pentru atingerea obiectivelor dumneavoastra. Contactati-ne chiar acum!